مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 بهمن 1394 ساعت 14:152016-02-06اجتماعي

کاهش شدید هوا در مازندران


وی وضعیت هوای استان را در سه روز آینده تمام ابری همراه با بارش باران و در ارتفاعات بارش برف و وزش تند باد اعلام کرد.

- درحالی شهروندان ساروی روز شنبه دمای 26 درجه سانتیگراد را در این شهر مرکز مازندران تجربه می کنند که بنا بر پیش بینی هواشناسی میانگین دمای هوا در این استان از یکشنبه بین 12 تا 15 درجه سانتیگراد کاهش می یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، اکنون شهرهای ساری و پل سفید در سوادکوه شمالی با 26 درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین و بلده نور با 9 درجه سانتیگراد بالای صفر سردترین مناطق مازندران محسوب می شوند.

مدیرکل هواشناسی مازندران گرمای فعلی هوای این استان را به دلیل نفوذ جریان گرم جنوبی دانست و عواقب بروز این جریان را افزایش دمای هوا و وزش باد گرم به خصوص در ارتفاعات دانست.

نوربخش داداشی با اشاره به وزش باد گرم در ارتفاعات در ساعت های باقیمانده وقت امروز احتمال وقوع آتش سوزی را در جنگل های این استان دور از انتظار ندانست و خواهان به کارگیری تدابیر ویژه از سوی مسئولان مرتبط برای جلوگیری از آتش سوزی و یا تسریع در اطفای حریق شد.

به گفته وی سامانه جنوبی حاکم بر هوای مازندران از اواخر وقت شنبه از این استان خارج و جای خود را به سامانه سرد و بارشی خواهد داد که با ورود این سامانه دمای هوا استان بین 12 تا 15 درجه سانتیگراد کاهش خواهد یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش شدید هوا در مازندران

کاهش شدید هوا در مازندران