مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 بهمن 1394 ساعت 13:312016-02-06اجتماعي

استان ایلام 97 هزار بیمه شده در حوزه تامین اجتماعی دارد


مدیرکل تامین اجتماعی استان ایلام گفت: در حال حاضر استان ایلام دارای 97 هزار بیمه شده در حوزه تامین اجتماعی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم" از ایلام, محسن محمودی امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در حال حاضر استان ایلام دارای 97 هزار بیمه شده در حوزه تأمین اجتماعی است که به این افراد بیمه شده اصلی اطلاق می شود.

وی گفت: 17 هزار نفر مستمری بگیر شامل بازنشسته و از کارافتاده بوده و حدود 600 نفر نیز مقرری بگیر در استان ایلام تحت پوشش خدمات تأمین اجتماعی استان هستند.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان ایلام تصریح کرد: حدود 270 هزار نفر کل جامعه مخاطب تأمین اجتماعی استان است که این آمار نشان از پوشش 48 درصدی جمعیت استان است.

وی خاطرنشان کرد: 7 هزار و 500 نفر بیمه شده اصلی مشاغل آزاد, بیش از پنج هزار نفر بیمه شده قالیبافان و نزدیک به هشت هزار نفر رانندگان درون و برون شهری در استان از خدمات بیمه ای استفاده می کنند.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان ایلام افزود: شش هزار و 300 کارگاه فعال در تمام استان ایلام بیمه شده تأمین اجتماعی است که در دو سال گذشته 17 درصد به تعداد کارگاه های فعال استان اضافه شده است.

محمودی گفت: 16 هزار نفر نیز بیمه شده در قالب کارگران ساختمانی ساماندهی شده اند که همه این افراد با معافیت دولت نسبت به پرداخت حق بیمه اقدام کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان ایلام 97 هزار بیمه شده در حوزه تامین اجتماعی دارد

استان ایلام 97 هزار بیمه شده در حوزه تامین اجتماعی دارد