مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 بهمن 1394 ساعت 12:212016-02-06سياسي

چینش میادین میوه و تره بار بایستی رقابتی باشد نه انحصاری


نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: چینش میادین میوه و تره بار بایستی رقابتی باشد .

- آیت الله عباسعلی سلیمانی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان در حاشیه نشست کارگروه تخصصی سازمانهای میادین میوه و تره بار اظهار داشت: برگزاری این نشست منجر به انتقال تجارب مفید سایر کلانشهرها می شود.

وی افزود: یکی از مباحثی که بایستی به آن توجه کرد اینست که ابتدا باید نیازمندیهای شهرها در زمینه های مختلف شناسایی و پس از آن نسبت به توزیع خدمات اقدام شود.

آیت ا.

سلیمانی از این نشستها به عنوان بارقه امید و تفکر بالنده ای که می تواند در موضوع شکل گیری میادین به صورت رقابتی موثر واقع شود یاد کرد و گفت: چینش میادین بایستی رقابتی باشد نه انحصاری و در واقع باید میادین تره بار در شهرها نقطه تعادل در حلقه اتصال بین تولید کننده و مصرف کننده باشند و به نحوی ساماندهی شوند که اخلالی در نظم ایجاد نشود.

وی تصریح کرد: دنیا از برهان نظم بهترین استفاده را کرده و ما افتخار داریم که از دینی تبعیت می کنیم که بدون تفکیک مذاهب همواره بزرگترین راهنمای ما در امر نظم است که بایستی در این راستا به بهترین نحو عمل شود.

امام جمعه زاهدان ضمن تاکید بر اجرای امور به صورت کارشناسانه و مدبرانه گفت: بایستی در برنامه ریزی ها و سیاستگذاریها و مدیریت امور دقت کافی را به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چینش میادین میوه و تره بار بایستی رقابتی باشد نه انحصاری

چینش میادین میوه و تره بار بایستی رقابتی باشد نه انحصاری