مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 بهمن 1394 ساعت 12:112016-02-06ورزشي

دولت پروژه های نیمه تمام ورزش استان فارس را تکمیل کند


دولت و وزارت ورزش و جوانان پروژه های نیمه تمام فارس مانند ورزشگاه میان رود را هرچه زودتر تمام کنند تا استان فارس در برنامه های ورزشی و خدمت به مردم استان پیشتاز شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، به نقل از روابط عمومی آستان شاهچراغ(ع) آیت الله سید علی اصغر دستغیب در دیدار با جامعه ورزش فارس اظهار داشت: ورزش هم مثل علم ارزش است و ورزشکاردرهررشته ای که هست باید از ارزش های اخلاقی و معنوی برخوردار باشد چراکه بدون اخلاق نمی توان ورزش را یک ارزش دانست.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه باید توجه داشت که در جوامع ورزشی همراه بودن با اخلاق وآداب اسلامی بسیار ارزشمند است، گفت: ورزش توام با اخلاق و معنویت برای این است که ورزشکار از موقعیتی که دارد سوء استفاده نکند و وقتی امتیازی کسب می کند دچار غرور نشود.

تولیت آستان شاهچراغ(ع) افزود: در گذشته ورزشکارانی بودند که از فضائل اخلاقی برخوردار بودند اما با فضای که درجمهوری اسلامی ایجاد شد ورزشکاران ما از نظر فنی و کیفی و به لحاظ اخلاقی دارای جایگاه بالایی هستند.

آیت الله دستغیب با بیان اینکه فعالیت ورزشکاران ایرانی در دنیا نظیر ندارد، خاطرنشان کرد: فردی که برسکوی قهرمانی قرار می گیرد بعد از آن که پیروزی می شود، سجده شکر به جای می آورد که دراعصار مختلف درهیچ کجای دنیا این چنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت پروژه های نیمه تمام ورزش استان فارس را تکمیل کند

دولت پروژه های نیمه تمام ورزش استان فارس را تکمیل کند