مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 بهمن 1394 ساعت 10:212016-02-06اقتصادي

بیمه ازدواج رونمایی شد/ بیمه اشتغال و اوقات فراغت در راه است


معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش گفت: جوانان در شرف ازدواج می توانند با مراجعه به 9500 شعبه بیمه ایران در سراسر کشور از خدمات بیمه نامه ازدواج بهره مند شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا رستمی معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش در مراسم رونمایی از بیمه ازدواج جوانان که با حضور وزیر ورزش و جوانان و نمایندگان شرکت بیمه در ساختمان شماره یک وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، گفت: بحث ازدواج جوانان یکی از موضوعات و دغدغه های جدی مطرح در کشور است و جزء مطالبات اجتماعی و حاکمیتی است که باید با اقدامات عملی در جهت افزایش نرخ ازدواج، کاهش نرخ طلاق و تحکیم پایه های خانواده اقدامات اساسی صورت گیرد.

وی افزود: این دغدغه باعث شده است از ابتدای شروع به کار بنده در معاونت ساماندهی امور جوانان در هفت ماه گذشته پیشنهادی را با بیمه ایران به صورت مشترک دنبال کنیم و طرحی را مبنی بر فاکتورهای تحکیم خانواده برای سرمایه گذاری در آینده برنامه ریزی کنیم.

وی ادامه داد: در ادامه کارهای کارشناسی به 4 بیمه دست پیدا کردیم که بیمه ازدواج یکی از این بیمه ها بود.

بیمه نامه دوم بیمه نامه اشتغال جوانان است که اقتصاد خانواده های جدید را ساماندهی می کند بیمه حمایتی اوقات فراغت و گردشگری و بیمه نامه حمایتی تحصیل از جمله دیگر بیمه نامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمه ازدواج رونمایی شد/ بیمه اشتغال و اوقات فراغت در راه است

بیمه ازدواج رونمایی شد/ بیمه اشتغال و اوقات فراغت در راه است