مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 بهمن 1394 ساعت 10:162016-02-06ورزشي

فیلم و تصاویر همایش تای چی


جمعه، شانزدهم بهمن ماه، «همایش بزرگ ووشو و تای چی؛ ورزش شهروندی» با همکاری هیئت ووشو اداره ی ورزش و جوانان شمال غرب تهران و سازمان ورزش شهرداری تهران و به مناسبت گرامی داشت دهه ی فجر در بوستان آب و آتش تهران برگزار شد.

- جمعه، شانزدهم بهمن ماه، همایش بزرگ ووشو و تای چی؛ ورزش شهروندی با همکاری هیئت ووشو اداره ی ورزش و جوانان شمال غرب تهران و سازمان ورزش شهرداری تهران و به مناسبت گرامی داشت دهه ی فجر در بوستان آب و آتش تهران برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه رسانه های خبرگزاری تسنیم"، در این همایش ووشوکارانی از سبک های تای چی (یانگ، چن و وودانگ)، وینگ چون، چانگ چوان و نان چوان حاضرشدند و به اجرای فرم های تخصصی سبک های خود پرداختند.

این رزمی کاران که از شهرهای تهران، سردشت، کرج و غیره در مراسم حاضر شده بودند، همگی از خانواده ی بزرگ ووشوی ایران به شمار می آیند.

همچنین، اساتید این سبک ها نیز در مراسم حضور داشتند.

علاوه بر این دکتر میرزا آقابیک، معاونت اداره ورزش و جوانان استان تهران، زرنگار، ریاست اداره ورزش و جوانان شمال غرب تهران، ممیلو، معاونت ورزش و جوانان شمال غرب تهران، خسروی، ریاست کمیته تای چی فدراسیون ووشو، عباسی، معاونت شهرداری ناحیه 6 منطقه 3 و محبی، نماینده سازمان ورزش شهرداری، از میهمانان حاضر در همایش بزرگ ووشو و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم و تصاویر همایش تای چی

فیلم و تصاویر همایش تای چی