مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 بهمن 1394 ساعت 10:162016-02-06اقتصادي

نخستین محموله فرش ایرانی به آمریکا صادر شد


رییس مرکز ملی فرش ایران از صادرات اولین محموله فرش ایرانی به آمریکا خبرداد و گفت: اولین فرش های صادراتی ایران در لس آنجلس تحویل داده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو "حمید کارگر گفت: بعد از اجرایی شدن برجام، فرش های دستباف ایرانی مجدد راه بازار سنتی و قدیمی خود را در پیش گرفتند و اولین محموله صادراتی فرش دستباف ایران از طریق بندر هامبورگ به لس آنجلس رسید.

رییس مرکز ملی فرش ایران افزود: آمارهای گمرک آمریکا نشان می دهد در این 5 سال، هندوستان بیش از دیگر رقبا توانسته است در بازار آمریکا حضور یابد و رتبه اول واردکنندگان فرش به این کشور را از آن خود کند؛ بنابراین برای ورود قدرتمند و مناسب به بازار آمریکا نباید از یاد برد که رقیبی فعال در آن بازار حضور دارد و از سوی دیگر نباید فراموش کنیم که در این مدت، سلایق و نیاز بازار ثابت نمانده و به همین جهت طبیعی است که سلیقه، نگاه و نیاز مصرف کنندگان آمریکایی متفاوت شده باشد.

وی اظهار داشت: برای ورود موفق به این بازار باید نیاز کنونی خریداران به ویژه نسل جوان رصد شود، ضمن اینکه یادآوری برند پرشین کارپت به شهروندان آمریکایی و انجام تبلیغات هوشمندانه در بازار آمریکا در کنار رصد سلیقه مشتریان و نوع فعالیت رقبا می تواند بازاری بزرگ و بلندمدت را برای فرش ایران فراهم سازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین محموله فرش ایرانی به آمریکا صادر شد

نخستین محموله فرش ایرانی به آمریکا صادر شد