مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 بهمن 1394 ساعت 10:102016-02-06اقتصادي

حاشیه نشینان شادمان می شوند


با کمک 200 میلیارد تومانی دولت که قرار است مابه التفاوت نرخ سود وام بافت های ناکارآمد را پر کند، وام های بازسازی واحدهای مسکونی با 10 درصد سود به حاشیه نشینان پرداخت خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، در لایحه بودجه 1395 تحت عنوان ساماندهی حاشیه شهرها مبلغ 200میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده شد تا برمبنای آن دولت برای ساماندهی به وضعیت زیستگاه های اطراف شهر و بافت فرسوده شهر، امکانی را که تا سقف یک هزار میلیارد تومان از محل هدفمندی یارانه ها بود، به اضافه رقمی که از بودجه عمومی پرداخت خواهد شد، در نظر بگیرد.

برمبنای این مصوبه قرار شد فقط 10درصد پرداخت سود از سوی مردم باشد و بقیه این سود از سوی دولت به عنوان مابه التفات پرداخت شود.

محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت این خبر را در حاشیه دوازدهمین جلسه ستاد ملی بازآفرینی شهری اعلام کرده است.

پیش از این نیز طی تفاهم نامه ای" که بین مدیرعاملان شرکت عمران و بهسازی شهری و سازمان ملی زمین و مسکن امضا شد، سنددار کردن و پرداخت تسهیلات به ساکنان مناطق ناکارآمد شهری در دستور کار گرفته بود.

محمدسعید ایزدی مدیرعامل عمران و بهسازی شهری با بیان این که بالغ بر 20 میلیون نفر در بافت های ناکارآمد زندگی می کنند، اظهار کرد: 17 درصد ساکنان مناطق بافت های فرسوده به شکل رسمی سکونت دارند، 38 درصد قول نامه ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاشیه نشینان شادمان می شوند

حاشیه نشینان شادمان می شوند