مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 بهمن 1394 ساعت 05:252016-02-06فرهنگي

«کیمیا» نمی تواند نماینده زن ایرانی باشد


این روزها آخرین قسمت های سریال «کیمیا» راهی آنتن می شود و هر بیننده ای از نگاه خودش شخصیت های این سریال به ویژه شخصیت خود «کیمیا» را ارزیابی می کند.

- این روزها آخرین قسمت های سریال کیمیا راهی آنتن می شود و هر بیننده ای از نگاه خودش شخصیت های این سریال به ویژه شخصیت خود کیمیا را ارزیابی می کند.

اینکه تا چه اندازه شخصیت هایی همانند کیمیا که تیپ شخصیتی مشابه شان را بارها در سریال های دیگر هم دیده ایم، می توانند نماد یک زن قهرمان ایرانی باشند، موضوعی است که خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا با یک منتقد آثار نمایشی به بحث گذاشته است.

محمد تقی فهیم که ساخت سریال کیمیا به عنوان یک سریال قصه گو و دنباله دار را اقدامی مثبتی تلقی می کند، شخصیت کیمیا را در این سریال به عنوان زن قهرمان ایرانی که در سه دوره انقلاب، دفاع مقدس و زمان حال داستان سازی می کند، ارزیابی کرد.

او اظهار کرد: درباره شخصیت کیمیا به عنوان یک زن قهرمان ایرانی، معتقدم که هنوز نتوانستیم زنی را به تصویر بکشیم و به آن بپردازیم که بتواند به درستی از همه جوانب و از همه ابعاد نماینده یک زن ایرانی باشد؛ در حالی که در تاریخ ایران چه پیش و چه پس از انقلاب و دوران جنگ، زنان قهرمان زیادی را داریم که فعال و اجتماعی بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«کیمیا» نمی تواند نماینده زن ایرانی باشد

«کیمیا» نمی تواند نماینده زن ایرانی باشد