مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 بهمن 1394 ساعت 04:212016-02-06سياسي

همایش قلم و رسانه آرمان های انقلاب اسلامی به صورت منطقه ای برگزار می شود


همایش قلم و رسانه، آرمان های انقلاب اسلامی سال آینده به صورت منطقه ای در اردبیل برگزار می شود.

- سرهنگ پاسدار علی لطفی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل"، ابعاد مختلف برگزاری همایش قلم و رسانه، آرمان های انقلاب اسلامی که ماه گذشته در اردبیل برگزار شد را تشریح کرد که این گفت وگو برای مخاطبان ارائه می شود.

خبرنگار تسنیم: آیا برنامه هایی برای اجرای همایش قلم و رسانه، آرمانهای انقلاب اسلامی در آینده دارید؟ بنده در نوبت خودم خدمت همه زحمت کشان عرصه قلم، فکر، عشق و ادب سلام خسته نباشید عرض می کنم و اینگونه باید بگویم که مگر انقلاب اسلامی زمان و مکان می شناسد که همایش و یا صریح تر بگویم، جشنواره های آموزشی و موضوعی اش تمام شود، ما در خدمت همه اصحاب علم، رسانه خواهیم بود و از خداوند متعال کمک می خواهیم که ما را در خدمت اسلام و برای اسلام هدایت فرماید.

خبرنگار تسنیم: پس از همایش بعضی از رسانه ها نسبت به داوری اعتراض داشتند، چه نظری دارید؟ البته اعتراض و هدایت کار بدی نیست که ما ناراحت شویم و این یک موضوع عادی بوده، ولی باید عرض کنم که انشا ا.

این موضوع بی غرض صورت گرفته باشد؛ در مورد زمان اجراء همایش صحیح است که در زمان طولانی اجراء شد ولی در مورد داوری باید بگویم که ما دو داور از داخل استان که یکی از آن ها آقای دکتر رسولی رییس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش قلم و رسانه آرمان های انقلاب اسلامی به صورت منطقه ای برگزار می شود

همایش قلم و رسانه آرمان های انقلاب اسلامی به صورت منطقه ای برگزار می شود