مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 بهمن 1394 ساعت 01:062016-02-05سياسي

فرماندار رودبار جنوب خبر داد افتتاح پروژه آب شرب رودبار در دهه فجر


فرماندار شهرستان رودبار جنوب گفت: پروژه آب شرب این شهرستان در حال اتمام است که ان شاءالله در دهه فجر آن را افتتاح می کنیم که با افتتاح این پروژه مشکل آب شرب شهرستان رودبار جنوب برطرف خواهد شد.

- " از رودبار جنوب، عطا ناوکی شامگاه جمعه در جمع مردم این شهرستان با تبریک ایام دهه فجر اظهار داشت: خداوند را سپاسگزاریم که امروز شاهد برگزاری جشن 38 سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی هستیم.

وی با اشاره به سه ویژگی استقلال طلبی، استکبارستیزی و حمایت از مظلوم در انقلاب اسلامی ایران بیان داشت: همچنین اسلامی، مردمی و رهبری این انقلاب رمز بقا و ماندگاری آن است.

ناوکی گفت: ما باید از مجموعه پیروزی های این انقلاب حفاظت کنیم و قدردان ارزش ها و حماسه های جنگ 8 ساله دفاع مقدس و حماسه های ملی این انقلاب که در طول 37 سال گذشته به دست آمده است، باشیم.

وی با اشاره به عملکرد مجموعه فرمانداری رودبار تصریح کرد: باوجود تمامی محدودیت های مالی، اعتباری و تحریم ها خدمات ارزنده ای در زمینه های مختلف به مردم این منطقه انجام شده است.

فرماندار رودبار جنوب با اشاره به پروژه گاز رسانی شهرستان و روستاها افزود: فعالیت گاز رسانی به مدت سه ماه آغاز شده که در این راستا پیشرفت 25 تا 30 درصدی داشته ایم، امیدواریم این پروژه تا پایان قرارداد یک ساله به اتمام رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار رودبار جنوب خبر داد افتتاح پروژه آب شرب رودبار در دهه فجر

فرماندار رودبار جنوب خبر داد افتتاح پروژه آب شرب رودبار در دهه فجر