مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 بهمن 1394 ساعت 16:202016-02-05دانش

آتش نشانان برای ادامه تحصیل در بلاروس و روسیه بورسیه می شوند


" مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران اعلام کرد: در راستای کسب علم و دانش، آتش نشانان داوطلب ادامه تحصیل در دوره های تکمیلی آتش نشانی به کشورهای روسیه و بلاروس اعزام می شوند و امکان بورسیه فراهم شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید شریف زاده در اختتامیه اولین همایش بین المللی آتش نشانی و ایمنی شهری از تصویب رشته مهندسی حریق در حوزه تحصیلات تکمیلی و جذب دانشجو در سال آینده خبر داد و گفت: راه اندازی دانشگاه علمی و کاربردی آتش نشانی و جذب 700 دانشجو گام موثری در ارتقاء سطح علمی آتش نشانی بوده است.

وی اعلام کرد:در راستای ارتقاء سطح آموزشی و عملیاتی آتش نشانان، از سال آینده، اساتید مطرح آتش نشانی در عرصه بین الملل برای برگزاری دوره های آموزشی به کشور دعوت می شوند و امکان استفاده آتش نشانان از وسائل کمک آموزشی نیز به طور جدی در دستورکار قرار دارد.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران همچنین از انجام مذاکره با کالج مورتون در لندن خبر داد و گفت: در تلاش هستیم نواقص و خلاء های آموزشی را از طریق کشورهای پیشرو دریافت و آن را بومی سازی کنیم.

شریف زاده با تاکید بر اینکه آتش نشانی نه موضوع سیاسی است و نه اقتصادی، خاطر نشان کرد: ارتقاء سازمان به منظور سطح ارتقاء خدمات رسانی است و تقویت بدنه آتش نشانی باید مورد توجه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش نشانان برای ادامه تحصیل در بلاروس و روسیه بورسیه می شوند

آتش نشانان برای ادامه تحصیل در بلاروس و روسیه بورسیه می شوند