مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 بهمن 1394 ساعت 13:012016-02-01سياسي

ارائه آمارهای جدید نظرسنجی مردمی در رابطه با توافق هسته ای توسط معاون وزیر اطلاعات


معاون بررسی راهبردی و استراتژیک وزیر اطلاعات در جلسه شورای اداری استان اردبیل از آمارهای جدید نظرسنجی های مردمی در رابطه با توافق هسته ای ایران با غرب خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، معاون بررسی راهبردی و استراتژیک وزیر اطلاعات در جلسه شورای اداری استان اردبیل اظهار داشت: بحث امنیت در واقع یک تولید جمعی و اجتماعی است و موضوع امنیت یک موضوع فراگیر بوده که تمامی مدیران ما در کشور می توانند به نوعی متولی امنیت باشند.

وی بیان کرد: اگر مدیر یک دستگاه اجرایی بتواند از نارضایتی مردم جلوگیری کند در واقع امنیت در جامعه برقرار می شود چرا که بسیاری از ناامنی ها به دلیل مشکلات روحی و روانی ایجاد می شود که باید توجه داشته باشیم تامین امنیت کشور تنها مختص یک دستگاه و یا نهاد دولتی نیست.

معاون بررسی راهبردی و استراتژیک وزیر اطلاعات با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی ایران یک گفتمان ویژه ای را در منطقه ایجاد کرد که ما امروز آثار آن را در تمامی نقاط جهان می بینیم، گفت: جمهوری اسلامی ایران در منطقه ای قرار گرفته که به اصطلاح راهبردی نقطه داغ نامیده می شود و در اطراف ما عمدتا ناامنی هایی در کشورهایی از قبیل عراق، سوریه، یمن، افغانستان و پاکستان وجود دارد که به توجه به تحرکات تکفیری ها در منطقه هدف بعدی آنها نیز ناامنی در منطقه آسیای میانه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه آمارهای جدید نظرسنجی مردمی در رابطه با توافق هسته ای توسط معاون وزیر اطلاعات

ارائه آمارهای جدید نظرسنجی مردمی در رابطه با توافق هسته ای توسط معاون وزیر اطلاعات