مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 بهمن 1394 ساعت 14:102016-01-31اقتصادي

افتتاح بزرگترین ساختمان پزشکان ایران و بزرگترین هتل پنج ستاره استان سمنان


فرماندار سمنان از افتتاح بزرگترین هتل پنج ستاره این استان و مجموعه پارک آبی سمنان در دهه فجر امسال با حضور سلطانی فر معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، - گردشگری و صنایع دستی کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه سمنان، سیدعباس دانایی در جمع خبرنگاران از بهره برداری و افتتاح 58 پروژه در شهرستان سمنان خبر داد و اظهار کرد: 47 پروژه از این پروژه با اعتبارات بخش دولتی و دستگاه های اجرایی و 11 پروژه آن با سرمایه گذاری بخش خصوصی به بهره برداری می رسد.

وی، با بیان این که 47 پروژه بخش دولتی با اعتباری بالغ بر 338 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد، افزود: هم چنین 11 پروژه تسهیلاتی بخش خصوصی نیز با اعتباری افزون بر 971 میلیارد ریال آماده بهره برداری شده اند که این پروژه ها 216 اشتغال مستقیم ایجاد می کنند.

افتتاح 58 پروژه در شهرستان سمنان فرماندار سمنان، از افتتاح هم زمان این پروژه ها در فردا 12 بهمن ماه با حضور استاندار سمنان خبر داد و خاطرنشان کرد: ساختمان پزشکان بوعلی سمنان که بزرگترین ساختمان پزشکان کشور محسوب می شود، 18 پروژه برق رسانی، دو مدرسه 12 و 9 کلاسه، مجموعه بزرگ پارک آبی سمنان، یک پروژه هواشناسی، افتتاح ساختمان دیوان محاسبات استان، یک پروژه شرکت شهرک های صنعتی، چهار پروژه جهاد کشاو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح بزرگترین ساختمان پزشکان ایران و بزرگترین هتل پنج ستاره استان سمنان

افتتاح بزرگترین ساختمان پزشکان ایران و بزرگترین هتل پنج ستاره استان سمنان