مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 دی 1394 ساعت 15:312016-01-19سياسي

معاون فرماندار نوشهر تأکید کرد لزوم برگزاری هرچه باشکوه تر جشن های دهه فجر در نوشهر


معاون فرماندار نوشهر بر لزوم هرچه باشکوه تر برگزار شدن جشن های دهه فجر در شهرستان نوشهر تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از شهرستان نوشهر، روشن علی فرجی عصر امروز در جلسه ستاد گرامیداشت برنامه های دهه فجر نوشهر با تأکید بر هر چه باشکوه تر برگزار شدن این ایام، اظهار کرد: آذین بندی، نصب پلاکارد ها و پرچم ها باکیفیت انجام شود و مدارس نیز هر روز برنامه متناسب با این ایام داشته باشند.

وی با بیان اینکه دهه فجر جشن بزرگ کشور است، افزود: از اصناف هم می خواهیم بازار را به زیباترین شکل ممکن آذین بندی کنند و شادابی و نشاط خاصی به محیط بدهند.

معاون فرماندار نوشهر تصریح کرد: با توجه به اینکه در معرض تهدیدات نرم از طریق رسانه های بیگانه هستیم، بنابراین باید هر سال جشن های دهه فجر با کیفیت تر از سال های گذشته برگزار شود و ارزش ها و افتخارات انقلاب اسلامی برای نسل های دوم و سوم تبیین شود.

این مسئول با اشاره به اینکه این انقلاب مرهون خون شهداست، خاطرنشان کرد: بیش از سی و اندی سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی می گذرد و مردم همچنان با شور و شوق بسیار خوبی جشن می گیرند و در میادین مختلف برای انقلاب از جان مایه می گذارند.

* برای نصب بنرها، پرچم ها و چراغانی کردن شهر آماده ایم شهردار نوشهر نیز با اشاره به اینکه بسترسازی های لازم برای نصب بنرها، پرچم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون فرماندار نوشهر تأکید کرد لزوم برگزاری هرچه باشکوه تر جشن های دهه فجر در نوشهر

معاون فرماندار نوشهر تأکید کرد لزوم برگزاری هرچه باشکوه تر جشن های دهه فجر در نوشهر