مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 دی 1394 ساعت 10:362016-01-15اجتماعي

انتقاد مشاور فرمانده ناجا از عدم تولید دانش در نیروی انتظامی


مشاور فرمانده ناجا با اشاره به اینکه امروزه تولیدات علمی ناجا جهانی است، از عدم تبدیل منابع علمی پلیس به دانش انتقاد کرد و گفت: ناجا منابع علمی بسیار خوبی دارد و موفقیت های زیادی هم کسب کرده است اما هیچ کدام تبدیل به تولید دانش نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم" به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار بهرام نوروزی با بیان اینکه باید برای مدیریت دانش، منابع تولید کرد، اظهار کرد: مدیریت و دانش باید تولید شود و پس از تولید، تبدیل به آموزش و پس از آموزشی شدن، مهارتی شود در این صورت است که آموزش می تواند کاربردی شود.

وی با بیان اینکه به دنبال ارتقای کیفیت مدیریت دانش هستیم، ادامه داد: ما مدیریت دانش را برای مهارت هایمان خواستاریم بنابراین مهارت ها باید افزایش پیدا کنند.

مشاور فرماندهی ناجا تصریح کرد: برای ماموریت ها و کاربردهایمان باید این حلقه مفقوده را به هم وصل کنیم؛ مثلاً سال گذشته بیش از 50 کارگاه آموزشی در استان ها، دانشگاه ها و .

برگزار کردیم و هدف ما به روز کردن کارکنان سازمان است.

کارکنان در ابتدا باید با حوادث و وقایع روز آشنا شوند و در نهایت آموزش دهند.

مشاور فرماندهی ناجا گفت: آموزش در سه مرحله، توسط معاونت آموزش، دانشگاه، مراکز آموزشی و مجتمع های آموزشی زیر نظر معاونت تربیت و آموزش ناجا انجام می شود؛ این امر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد مشاور فرمانده ناجا از عدم تولید دانش در نیروی انتظامی

انتقاد مشاور فرمانده ناجا از عدم تولید دانش در نیروی انتظامی