مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 دی 1394 ساعت 13:162016-01-13فناوري

واگذاری پروژه های تحقیقاتی مرکز تحقیقات مخابرات به 8 شرکت خصوصی


رییس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در جهت ارتباط گیری موثر با مراکز علمی، دانشگاه ها و شرکت های دانش بنیان، پروژه های تحقیقاتی پژوهشگاه به هشت شرکت فعال در بخش خصوصی برون سپاری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس فناوری اطلاعات و ارتباطات خبرگزاری تسنیم"، محمد خوانساری درباره تقویت ارتباط با دانشگاه ها، مراکز علمی و شرکت های دانش بنیان در حوزه ICT گفت: برون سپاری پروژه های تحقیقاتی پژوهشگاه به هشت شرکت فعال در بخش خصوصی، همکاری با 10 دانشگاه کشور در قالب قرارداد همکاری پژوهشی، انعقاد چهار توافقنامه همکاری با شرکت های دانش بنیان در راستای تجاری سازی دستاوردهای پژوهشی پژوهشگاه (در زمینه های توسعه سیستم عامل بومی، مرکز عملیات امنیت بومی و اینترنت اشیا) از جمله این فعالیت هاست.

وی به برگزاری فراخوان های متعدد در جهت انجام طرح های کلان پژوهشگاه از جمله طرح جویشگر، توسعه فاوای روستایی، اینترنت اشیا و .

با مشارکت و اولویت بخش خصوصی و دانشگاه ها اشاره کرد و افزود: تجهیز، بروزرسانی و توسعه 14 آزمایشگاه تایید نمونه و تخصصی فاوا در دانشگاه ها، راه اندازی و توسعه هشت آزمایشگاه آپا در دانشگاه های برتر کشور از دیگر فعالیت های پژوهشگاه ارتباطات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری پروژه های تحقیقاتی مرکز تحقیقات مخابرات به 8 شرکت خصوصی

واگذاری پروژه های تحقیقاتی مرکز تحقیقات مخابرات به 8 شرکت خصوصی