مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 دی 1394 ساعت 14:502016-01-12سياسي

همکاری دستگاه های اجرایی با سپاه در برگزاری راهیان نور


مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری خوزستان گفت: به منظور انجام مهمان نوازی در خور، در بازدیدهای کاروان های راهیان نور، دستگاه های اجرایی و حکومتی در کنار سپاه حضور دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، پیمان کاظمی نژاد در جلسه ستاد راهیان نور و ساماندهی یادمان های شهدا که در آبادان برگزار شد، بیان کرد: آبادان از ابتدای انقلاب تاکنون از شهرستان های مهم کشور بوده که با همکاری مردم و مسئولان توانسته نام خود را همواره با مقاومت و رشادت عجین کند.

وی افزود: در سال گذشته تجربه بسیار خوبی در زمینه ساماندهی سفرهای راهیا ن نور داشتیم و مناطق عملیاتی خوزستان حدود چهارمیلیون و 600 هزار نفر بازدیدکننده داشته است.

کاظمی نژاد عنوان کرد: در جلسه ای با حضور مشاور عالی ریاست جمهور، از استان خوزستان در زمینه پوشش خدماتی و اجتماعی و فرهنگی مراسم اربعین حسینی و برگزاری بازدیدهای راهیان نور تقدیر ویژه ای داشتند و از اهتمام استاندار خوزستان نسبت به این موضوع تشکر شد.

در سال جاری تصمیم بر آن است که جلسات اجرایی برپایی بازدیدهای راهیان نور در شهرستان های مربوط برگزار شود.

در حالی که در برگزاری سفرهای کاروان های راهیان نور، کار اصلی با سپاه است ولی دستگاه های اجرایی و حکومتی نیز باید در کنار سپاه حضو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری دستگاه های اجرایی با سپاه در برگزاری راهیان نور

همکاری دستگاه های اجرایی با سپاه در برگزاری راهیان نور