مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 دی 1394 ساعت 07:302016-01-11اقتصادي

طرح نظام نوین ترویج کشاورزی در 9 استان اجرا می شود


معاون سازمان تحقیقات ؛ اموزش و ترویج کشاورزی از اجرای طرح نظام نوین ترویج در 9 استان خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما" به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی ، دکتر کاظم خاوازی گفت : انتقال مدیریت دانش و معرفی نیازهای کشاورزی مهمترین رویکرد وزارت جهاد کشاورزی در اجرای طرح نظام نوین ترویج کشاورزی است.

وی اظهار داشت: 9 استان به عنوان نمونه برای اجرای طرح نظام نوین ترویج کشاورزی انتخاب شده اند که استان قزوین یکی از استان های منتخب است که به عنوان استان پایلوت این طرح به شکل آزمایشی اجرا می شود.

خاوازی گفت : برای تقویت و توسعه ترویج در بخش کشاورزی طرح هایی را در دست اقدام داریم که یکی از آنها آموزش به 8 هزار و 70 نفر نیروهای جدید و تازه استخدام است که باید برنامه ریزی مناسبی برای بکارگیری این نیروها در بخش های اجرایی و 10 هزار پهنه داشته باشیم.

معاون آموزش و ترویج سازمان تحقیقات،آموزش و ترویج کشاورزی ، ساماندهی و تجهیز مراکز خدمات و ایجاد شبکه مدیریت دانش و پهنه بندی عرصه های کشاورزی برای ارائه حداکثر خدمات به بهره برداران بخش را از عناصر و مولفه های اصلی این طرح ذکر کرد.

وی گفت : عرصه این پهنه ها با توجه به تنوع کشت کاملا متفاوت است و قرار است هر پهنه یک کارشناس مسئول داشته باشد که پاسخگوی مسائل مختلف آن پهنه و همچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح نظام نوین ترویج کشاورزی در 9 استان اجرا می شود

طرح نظام نوین ترویج کشاورزی در 9 استان اجرا می شود