مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 دی 1394 ساعت 05:262016-01-08پزشكي

غذای ضد سرطان


با مصرف ماهی به دلیل مقادیر زیادی ویتامین و املاح از بروز سرطان های مختلف جلوگیری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم"، اولیایی متخصص تغذیه با اشاره به فواید مصرف ماهی اظهار داشت: مصرف ماهی به دلیل داشتن امگا 3 و ویتامین D یکی از مواد غذایی سالم برای تقویت سیستم ایمنی و دفاعی بدن و شادابی افراد است به طوری که افراد با مصرف منظم و با برنامه این ماده دریایی خود را در برابر انواع بیماری ها و حتی سرطان های خطرناک ایمن می کنند.

وی بیان کرد: در رژیم های غذایی مناسب، با حذف گوشت قرمز و استفاده از غذاهای گیاهی و ماهی که نقش مهمی در پیشگیری از سرطان روده بزرگ دارد می توان از سرطان پیشگیری کرد و طبق مطالعات انجام شده افرادی که از ماهی استفاده نمی کنند 45درصد بیشتر دچار بیماری روده بزرگ می شوند.

این متخصص با بیان این که مصرف ماهی از التهاب و سرطانی شدن سلول های خون جلوگیری می کند، افزود: ماهی سرشار از اسیدهای چرب اشباع نشده است و همین امر سبب می شود تا به وسیله پیوندهای دوگانه اش تنظیم فعالیت های بدن را تنظیم می کند.

اولیایی ابراز داشت: ماهی همچنین حاوی مقایر ویتامین D است که این ویتامین از بروز سرطان سینه و کولون در زنان جلوگیری می کند و همچنین ویتامین D، عروق خونی که منجر به رشد تومورهای خطرناک مغزی می شوند را به طور کامل مسدود و از رشد س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غذای ضد سرطان

غذای ضد سرطان