مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 دی 1394 ساعت 12:202016-01-06اجتماعي

وضعیت قرمز مدارس در البرز


بدون شک همه ما به تاثیر فضای استاندارد آموزشی بر یادگیری دانش آموزان فکر کرده ایم چون اکثرمان سختی تحصیل در پشت میزهای چوبی سه نفره را تجربه کرده ایم.

- حالا که بزرگ شده ایم و با میز و صندلی مدرسه خداحافظی کرده ایم به خوبی درک می کنیم معلمان در کلاس 40 نفره برای پاسخ به سوالات دانش آموزانی که از کنجکاوی و شیطنت لبریزند، چه مشقاتی تحمل می کردند.

حالا می فهمیم که شاید اگر ناچار نبودیم یک هفته صبح و هفته دیگر ظهر به مدرسه برویم، مطالب درسی را بهتر یاد می گرفتیم و کمتر به خاطر نمرات پایینمان از معلمان و پدر و مادر حرف می شنیدیم.

همه ما می دانیم همانقدر که هوش و استعداد در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان تاثیرگذار است، محیط آموزشی هم اهمیت دارد، به همین دلیل است که اکثر پدر و مادرهای امروزی با حساسیت زیاد مدرسه ای که قرار است فرزندشان چند سال در آن تحصیل کنند را انتخاب می کنند.

این روزها بسیاری از والدین حاضرند با پرداخت پول های میلیونی فرزندانشان را در مدارس خصوصی که جمعیت کمی دارند و از امکانات و فضای مناسبی برخوردارند ثبت نام کنند اما روی دیگر سکه را هم باید نگاه کرد و پذیرفت کنار دانش آموزانی که در مدارس غیرانتفاعی تحصیل می کنند دانش آموزانی زیادی هستند که هنوز هم باید در مدارس دولتی قدیمی و کلاس های پرجمعیتی که از کمترین امکانا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت قرمز مدارس در البرز

وضعیت قرمز مدارس در البرز