مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 دی 1394 ساعت 12:352016-01-04فرهنگي

رای منتقدین فیلم آمریکا به «افشاگر»


انجمن ملی منتقدین فیلم آمریکا در فهرست برترین های سال سینمای جهان در سال 2015 میلادی ، فیلم «افشاگر» را به عنوان بهترین فیلم سال انتخاب کرد.

- انجمن ملی منتقدین فیلم آمریکا در فهرست برترین های سال سینمای جهان در سال 2015 میلادی ، فیلم افشاگر را به عنوان بهترین فیلم سال انتخاب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، پنجاهمین دوره جوایز انجمن ملی منتقدین آمریکا یکشنبه شب نتایج رای گیری از 53 منتقد سرشناس سینمایی خود را منتشر کرده و براین اساس فیلم افشاگر ساخته تام مک کارتی عنوان بهترین فیلم سال 2015 را از آن خود کرد و تاد هینز برای فیلم کارول بهترین کارگردان سال انتخاب شد.

در بخش بهترین بازیگری مرد مایکل بی.

جوردن برای بازی در فیلم اعتقادنامه با غلبه بر گزاررورینگ (پسر سائول) و تام کورتنی (45 سال) برگزیده شد و شارلوت رامپلینگ (45 سال) نیز در رقابت با سیرشا رونان (بروکلین) و نینا هوس (فونیکس) بهترین بازیگر نقش اصلی زن نام گرفت.

مارک رایلنس (پل جاسوس ها) و کریستن استوارت (ابرهای سلیس ماریا) نیز به ترتیب در بخش بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و زن از سوی جوایز انجمن ملی منتقدین آمریکا برنده جایزه معرفی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رای منتقدین فیلم آمریکا به «افشاگر»

رای منتقدین فیلم آمریکا به «افشاگر»