مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 دی 1394 ساعت 17:062015-12-26پزشكي

صحت و سقم مرگ ها بر اثر آلودگی هوا از زبان هاشمی


وزیر بهداشت درباره صحت و سقم برخی مرگ ها بر اثر آلودگی هوا توضیح داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسلامت خبرگزاری تسنیم"، سیدحسن هاشمی در حاشیه مراسم "کمپین شهروند سالم در سازه های شهری" با موضوع سلامت در خصوص اخبار مرتبط با افزایش مرگ و میر به دلیل آلودگی هوا، اظهار داشت: گزارشات ارائه شده در این خصوص زیاد قابل استناد نیستند، چراکه طبق آمار سازمان بهشت زهرا تعداد مرگ و میر در سال ثابت است و از دی ماه به بعد افزایش می یابد.

وزیر بهداشت با بیان اینکه براساس آمار سازمان بهشت زهرا روزانه بین 140 تا 150 مورد فوت صورت می پذیرد، افزود: این آمار در این فصل به 200 نفر افزایش می یابد اما آمارها در همین زمان نسبت به سال گذشته تغییری نکرده است که این مسئله می تواند به دلیل مراقبت مردم از سلامتی خود باشد.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگاری مبنی بر افزایش 20 تا 30 درصدی تعداد مراجعات به اورژانس به دلیل آلوگی هوا، گفت: در اینکه آلودگی هوا منجر به بیماری می شود تردیدی نیست، چرا که آلودگی هوا می تواند بیماری های تنفسی به ویژه اسم را تشدید کند.

هاشمی تاکید کرد: نباید در این باره آمار غلط به مردم داد چرا که دادن آمار غلط از روی ناآگاهی منجر به ایجاد بی اعتمادی در میان مردم می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صحت و سقم مرگ ها بر اثر آلودگی هوا از زبان هاشمی

صحت و سقم مرگ ها بر اثر آلودگی هوا از زبان هاشمی