مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 دی 1394 ساعت 09:162015-12-26فرهنگي

شهردار نوشهر خبر داد برگزاری جشنواره طبیعت در نوشهر


شهردار نوشهر از برگزاری جشنواره طبیعت در این شهر خبر داد و گفت: این جشنواره در راستای شناساندن بیشتر ظرفیت های طبیعی و بالقوه شهرستان نوشهر در حوزه طبیعت و اکوتوریسم در قاب تصویر انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از شهرستان نوشهر، فرهاد بنی شیخ الاسلامی صبح امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به برگزاری جشنواره طبیعت گفت: این جشنواره در راستای شناساندن بیشتر ظرفیت های طبیعی و بالقوه شهرستان نوشهر در حوزه طبیعت و اکوتوریسم در قاب تصویر انجام می شود و تمامی گروه های سنی می توانند آثار عکاسی خود را به دبیرخانه این جشنواره در شهرداری نوشهر ارسال کنند.

شهردار نوشهر مهلت ارسال آثار را پنجشنبه دهم دی ماه امسال عنوان و انتخاب و داوری عکس ها را 15 دی ماه خواند و افزود: پس از برگزیده شدن عکس ها نمایشگاهی نوزدهم دی ماه برپا شده و مراسم اهدای جوایز نیز روز سیزدهم بهمن سال جاری برگزار می شود.

وی بیان کرد: آثار عکاسی برگزیده شده از سوی هیئت داوران، در آینده به صورت کتابچه ای مصور گردشگری طبیعت نوشهر چاپ و در اختیار مسافران و گردشگران قرار می گیرد.

شیخ الاسلامی با بیان اینکه گواهی حضور به عکاسانی که آثارشان به نمایشگاه راه یابد، اهدا می شود، اظهار کرد: برای هر عکس 500 هزار ریال به عنوان حق تألیف به عکاسانی که آثارشان به نمایشگاه راه یافته است، پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار نوشهر خبر داد برگزاری جشنواره طبیعت در نوشهر

شهردار نوشهر خبر داد برگزاری جشنواره طبیعت در نوشهر