مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آذر 1394 ساعت 18:512015-12-17سياسي

ایجاد دریاچه مصنوعی کرج با مشورت آب منطقه ای البرز انجام شود


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای البرز با تاکید بر اینکه تبدیل عرض 250 متری رودخانه کرج به کنال 15متری نمی تواند ظرفیت گذر سیلاب را داشته باشد، گفت: این امر ایجاد سیلاب و عدم تغذیه سفره های آب زیرزمینی را به همراه دارد و باید با مشورت آب منطقه ای انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبهزاد پارسا در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان البرز که امروز با حضور استاندار، فرمانده انتظامی البرز و مدیران دستگاه های اجرایی در استانداری البرز برگزار شد، اظهار داشت: تاکنون 141 مورد قلع و قمع در حوزه آزادسازی حرایم رودخانه توسط شرکت آب منطقه ای البرز صورت گرفته و 283 مورد نیز در شرف اخذ و پیگیری قضایی است.

وی با بیان اینکه مقرر شده ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم رودخانه تا پایان سال 95 تعیین تکلیف شوند، افزود: برخی مجوزهای اعطا شده توسط بخشداری، دهداری و شهرداری ها برای افراد حق ایجاد کرده که به این ساخت و سازها پرداخته اند و در این راستا باید این امر مورد توجه قرار گیرد که بدون استعلام از آب منطقه ای اقدام به واگذاری مجوز نکنند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان البرز تصریح کرد: تا زمانی که تمامی عوامل برای جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز اقدامات لازم را انجام ندهند، ما ناچار تنها باید قلع و قمع کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد دریاچه مصنوعی کرج با مشورت آب منطقه ای البرز انجام شود

ایجاد دریاچه مصنوعی کرج با مشورت آب منطقه ای البرز انجام شود