مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آذر 1394 ساعت 16:202015-12-16سياسي

10 استان به نظارت بر نشر خواهند پرداخت


معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در آینده نزدیک هیات نظارت بر نشر در پنج استان دیگر تشکیل می شود و در مجموع 10 استان به کار نظارت خواهند پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دومین نشست تخصصی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با مدیران کل ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها با حضور سید عباس صالحی؛ معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، جاسم جادری؛ استاندار هرمزگان، آیت الله نعیم آبادی؛ نماینده ولی فقیه و امام جمعه بندرعباس و مدیران ستادی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی روز چهارشنبه (25 آذرماه) در بندرعباس آغاز به کار کرد.

بر اساس گزارش رسیده، سید عباس صالحی برگزاری دومین اجلاس تخصصی معاونت امور فرهنگی با مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در آستانه ولادت حضرت محمد (ص) را به فال نیک گرفت و عنوان کرد: یکی از موضوعاتی که دولت تدبیر و امید و وزارت ارشاد در این دوره مد نظر داشته بحث حرکت تعاملی فعال با استان ها بوده است.

این اقدام یک تاکتیک نیست بلکه به صورت یک استراتژی تعریف شده و بازتاب آن در استان ها قابل مشاهده است.

وی افزود: برای مثال، در سال 1393 با دستور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مقرر شد تا 20 درصد از منابع برنامه ریزی به استان ها اختصاص پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 استان به نظارت بر نشر خواهند پرداخت

10 استان به نظارت بر نشر خواهند پرداخت