مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آذر 1394 ساعت 15:512015-12-16پزشكي

طرح تحرک جسمی و بهبود تغذیه در سطح استان بوشهر اجرا می شود


رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: در راستای طرح امید اجتماعی سه شاخص سلامتی شامل تحرک جسمی، بهبود تغذیه و تبیین مضرات دخانیات در شهرها و روستاهای استان بوشهر اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، علیرضا رییسی ظهر امروز در نشست ستاد استانی طرح امید اجتماعی در بوشهر با بیان اینکه این طرح یکی از طرح های موفق در کشور مطرح شده اظهار داشت: طرح امید اجتماعی در راستای بهبود وضعیت زندگی مردم و افزایش سلامتی، نشاط و شادکامی آنها اجرا شده است که نتایج خوبی در بر داشته است.

وی با بیان اینکه نگاه برنامه ریزان در اجرای طرح ها از حالت کلیشه ای به نوین تغییر یافته است افزود: با این تغییر نگاه شاهد تحولاتی در حوزه اجتماعی هستیم که طرح تحول نظام سلامت در این راستا است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با بیان اینکه طرح امید اجتماعی در بوشهر تحولی در کشور ایجاد کرده است گفت: اجرای این طرح در استان مورد توجه مسئولان مهم کشوری و استان ها قرار گرفت به گونه ای که برخی از استان ها در حال الگو برداری برای اجرای آن در منطقه خود هستند.

رییسی با اشاره به نقش مهم و موثر دانشگاه علوم پزشکی در اجرای طرح امید اجتماعی افزود: در راستای طرح امید اجتماعی سه شاخص سلامتی شامل تحرک جسمی، بهبود تغذیه و تبیین مضرات دخانیات در شهرها و روستاهای استان بوشهر اجرا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح تحرک جسمی و بهبود تغذیه در سطح استان بوشهر اجرا می شود

طرح تحرک جسمی و بهبود تغذیه در سطح استان بوشهر اجرا می شود