مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آذر 1394 ساعت 15:462015-12-16پزشكي

ظهر امروز صورت گرفت افتتاح نمایشگاه تغذیه و سلامت از دیدگاه قرآن کریم در فردوس


همزمان با هفته قرآن کریم، نمایشگاه تغذیه و سلامت از دیدگاه قرآن کریم طیبات در شهرستان فردوس افتتاح شد.

- " از فردوس، مسئول برگزاری نمایشگاه طیبات ظهر امروز در حاشیه افتتاح این نمایشگاه به خبرنگار فارس در فردوس اظهار داشت: رژیم غذایی و نوع تغذیه انسان در سلامتی جسم و بدن وی تاثیر بسزایی دارد و با مصرف مواد غذایی سالم و مورد تاکید قرآن کریم می توان از ابتلا به انواع بیماری ها پیشگیری کرد.

نجمه ساجدی گفت: در قرآن کریم به خوراکی ها و نوشیدنی های زیادی اشاره شده که این خوراکی ها از خواص مختلفی برخوردار و برای سلامتی انسان بسیار مفید است.

پیشگیری از ابتلا به بیماری ها با رژیم غذایی مناسب وی افزود: در نمایشگاه تغذیه و سلامت از دیدگاه قرآن کریم، انواع مواد غذایی از جمله 25 نوع خوراکی که در آیات مختلف قرآنی به آن اشاره شده در معرض نمایش قرار گرفته تا بازدیدکنندگان از این نمایشگاه با خواص مختلف خوراکی ها و نوشیدنی های قرآنی آشنا شوند و استفاده از آن را در رژیم غذایی خود بگنجانند.

مسئول دارالقرآن شهید احمدرضا صابر و مسئول برگزاری نمایشگاه طیبات تصریح کرد: در این نمایشگاه، خوراکی هایی نظیر عسل، زیتون، انجیر، کدو، سیب، انار، سیر، پیاز، گوشت قرمز، گوشت مرغ، ماهی، شیر، نان و دانه هایی نظیر کنجد، گندم، عدس و همچنین گیاهانی نظیر سدر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظهر امروز صورت گرفت افتتاح نمایشگاه تغذیه و سلامت از دیدگاه قرآن کریم در فردوس

ظهر امروز صورت گرفت افتتاح نمایشگاه تغذیه و سلامت از دیدگاه قرآن کریم در فردوس