مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آذر 1394 ساعت 20:402015-12-15سياسي

اصلاحات پروسه ای است که پایان ندارد


رییس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان با بیان اینکه دغدغه پیشرفت و ساختن کشور بیش از هر موضوع دیگری برای ما اهمیت دارد گفت: بی تفاوتی و درواقع بی تفاوت گذشتن از کنار مسایل مهم ترین خطری است که کشور را تهدید می کند و بی تردید روزگار مهمی در انتظار مردم ایران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه فارس، سید محمد صادق خرازی عصر سه شنبه 24 آذر در همایش بزرگ اصلاح طلبان فارس که با عنوان انتخابات، ندای همدلی اصلاحات در هتل بزرگ شیراز برگزار شد، اظهار کرد: اگر بخواهیم علت اساسی پیروزی انقلاب اسلامی ایران را بررسی کنیم باید گفت سه عنصر رهبری، مردم و وحدت سه راس مثلثی بودند که انقلاب را به پیروزی رساند.

وی افزود: مردم مهم ترین محور و مدار برای شکل گیری، تصمیم گیری و تصمیم سازی در همه برهه های حساس کشور ما بوده اند و ایام خوش و ناخوشی در این سرزمین و کشور توسط آن ها رقم زده شد.

رییس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان با بیان اینکه در طول تاریخ آگاهی، دانایی و بینش ملتی چون ملت ایران با فراز و فرودش که مهم ترین آن ها نحله های استقلال طلبی، توسعه، پیشرفت و رسیدن به دموکراسی بوده است توسط این ملت بزرگ تلف شده خاطرنشان کرد: وجود مولفه های یاد شده منتج به پیروزی انقلاب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاحات پروسه ای است که پایان ندارد

اصلاحات پروسه ای است که پایان ندارد