مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آذر 1394 ساعت 10:512015-12-15ورزشي

علی آبادی: تیراندازان ایران قبل از المپیک در ریو اردو می زنند


نایب رییس بانوان فدراسیون تیراندازی گفت: جلسات خوبی را با کمیته ملی المپیک داشتیم و قرار شده با توجه به مشکلات فشنگ، اردویی یک ماهه را در ریو برگزار کنیم.

- طاهره علی آبادی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم" در خصوص اردوی تیم ملی برای حضور در مسابقات توزیع سهمیه المپیک در هند اظهار داشت: قرار بود آخرین مرحله کسب سهمیه المپیک در کویت باشد که محقق نشد و این مسابقات در سطح قهرمانی آسیا برگزار شد.

مجدادا فرصتی در اختیار بچه ها قرار گرفت تا در مسابقات هند در بهمن ماه شانس خود را امتحان کنند و امیدواریم با دست پر برگردند و برای مردم خبرهای خوبی داشته باشیم.

وی در ادامه افزود: از آنجا که فرصت زیادی نداریم و نیاز داریم که بچه ها پرقدرت در هند حضور داشته باشند، اردوها از 16 آذر ماه آغاز شد.

زمان بندی اردوها در اختیار مربیان است اما این اردوها تا مسابقات هند ادامه دارد و امیدواریم هم رشد کیفی بچه ها را شاهد باشیم و هم بتوانیم تعداد سهمیه های خود را بیشتر کنیم.

نایب رییس بانوان فدراسیون تیراندازی در خصوص شانس کسب سهمیه در هندوستان گفت: اگر در کویت سهمیه توزیع شده بود در قسمت بانوان در دو بخش می توانستیم سهمیه بگیریم.

نجمه خدمتی هم در مسابقات کویت علاوه بر اینکه مدال طلای سه وضعیت جوانان را کسب کرد، رکورد جهان را نیز ارتقا د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علی آبادی: تیراندازان ایران قبل از المپیک در ریو اردو می زنند

علی آبادی: تیراندازان ایران قبل از المپیک در ریو اردو می زنند