مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 آذر 1394 ساعت 08:052015-12-02اقتصادي

روانچی: سطح مبادلات تجاری ایران و مکزیک، متناسب با ظرفیت های اقتصادی نیست


معاون اروپا و آمریکای وزیر خارجه کشورمان در ادامه سفر به مکزیک با «فرانسیسکو روزنویگ» معاون وزیر اقتصاد مکزیک دیدار و پیرامون راه های توسعه روابط اقتصادی بین دو کشور گفت وگو کرد.

- معاون اروپا و آمریکای وزیر خارجه کشورمان در ادامه سفر به مکزیک با فرانسیسکو روزنویگ معاون وزیر اقتصاد مکزیک دیدار و پیرامون راه های توسعه روابط اقتصادی بین دو کشور گفت وگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این دیدار فرانسیسکو روزنویگ گفت: وزارت اقتصاد مکزیک علاقمند به توسعه روابط اقتصادی و تجاری با ایران است.

ما علاقه مند هستیم چارچوب های قانونی برای توسعه روابط را نهایی کنیم و امیدواریم در مذاکرات کارشناسی این اسناد نهایی شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا معاون اروپا و آمریکای وزیر خارجه کشورمان نیز در این دیدار اظهار کرد: دو کشور ایران و مکزیک هر یک جایگاه مهمی در منطق جغرافیای خود دارند و در بسیاری از زمینه ها می توانند کارهای مشترک و مکمل انجام دهند.

مجید تخت روانچی تاکید کرد: سطح مبادلات تجاری دو کشور متناسب با توانمندی و ظرفیت های اقتصادی دو کشور نیست و ما از توسعه روابط استقبال می کنیم.

وی در این راستا ادامه داد: برای دستیابی به این هدف ابتدا باید شناخت بهتری از ظرفیت های متقابل بدست آوریم و لازمه تحقق این موضوع ادامه یافتن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روانچی: سطح مبادلات تجاری ایران و مکزیک، متناسب با ظرفیت های اقتصادی نیست

روانچی: سطح مبادلات تجاری ایران و مکزیک، متناسب با ظرفیت های اقتصادی نیست