مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 آذر 1394 ساعت 04:462015-12-02اقتصادي

خرید تضمینی سیب زمینی در استان زنجان آغاز شد


مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان از آغاز خرید تضمینی سیب زمینی به قیمت 360 تومان با هدف کنترل بازار این محصول و حمایت از تولیدکنندگان خبر داد.

- عبدالله جعفری در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان "با بیان اینکه بازار محصولات کشاورزی تابع عرضه و تقاضا است، اظهار داشت: بر اساس آخرین گزارشات که مربوط به 7 ماهه امسال است بازار محصولات کشاورزی به ضرر کشاورزی و به نفع مصرف کننده بوده است.

وی تصریح کرد: به طور میانگین تا پایان مهر امسال شاهد افزایش قیمت حدود 4 درصدی در محصولات کشاورزی نسبت به مدت مشابه سال قبل بوده ایم.

مدیر تنظیم بازار محصولات کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه قیمت پیاز نسبت به سیب زمینی در حد مطلوب هر کیلو 400 تا 500 تومان بوده است، ابراز کرد: با توجه به اینکه سیب زمینی در هر کیلو به قیمت 300 تا 500 و به طور عمده 300 تومان در بازار مصرف عرضه می شد با پیگیری های مسئولان ذیربط مجوز خرید تضمینی این محصول به قیمت 360 تومان اخذ شد.

وی سازمان تعاون روستایی را مباشر خرید تضمینی محصول سیب زمینی در استان زنجان اعلام کرد و گفت: امیدواریم با خرید تضمینی سیب زمینی قیمت این محصول در بازار به حد منطقی یعنی بالاتر از 300 تومان برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید تضمینی سیب زمینی در استان زنجان آغاز شد

خرید تضمینی سیب زمینی در استان زنجان آغاز شد