مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 آذر 1394 ساعت 02:462015-12-01سياسي

شاعران تازه نفس به خیل عاشقان حسینی پیوستند


شاعران جوان و نوسروده جامانده از قافله عاشقان حسینی رهسپار کربلا این روزها با سرودن اشعاری عاشورایی تلاش دارند تا به خیل عاشقان حسینی گره بخورند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم"، همزمان با فرارسیدن ایام اربعین سالار شهیدان شاعران نیز به جمع خیل عزاداران حسینی پیوستند، برخی با حضور در پیاده روی اربعین ارادت خود را به امام حسین(ع) و شهدای کربلا نشان دادند و برخی دیگر که نتوانسته بودند خود را به سیل عظیم عاشقان حسینی برسانند، با سرودن اشعاری و ارادت به ساحت امام حسین(ع) تلاش کردند از این قافله جا نمانند.

در این میان شوق شاعران جوان و تازه نفس جالب توجه بود.

در زیر برخی از اشعار سروده شده در روزهای اخیر ذکر شده است: دل، باز هوای لاله و گل کرده است در کوچه عاشقی تامل کرده است در گوشه بین الحرمین افتاده است این دل که به گنبدت توسل کرده است 2 اینجاست بهشت بیکرا ن تو حسین ! اینجاست بهار بی خزان تو حسین ! بگذشت چه قرنها ز داغت اما قرآن جاری است از لبان تو حسین ! 3 ماندیم خجل همه ز دین تو حسین ! عالم همه مست شور و شین تو حسین ! صد روضه به گوش می رسد از زهرا در روضه بین الحرمین تو حسین ! سروده سیدحبیب حبیب پور *****لبیک یا حسین (ع) دیده ها نجف.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاعران تازه نفس به خیل عاشقان حسینی پیوستند

شاعران تازه نفس به خیل عاشقان حسینی پیوستند