مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 آذر 1394 ساعت 02:262015-12-01سياسي

نگاه ویژه کمیته امداد به مسائل فرهنگی ساکنان مناطق حاشیه استان کرمانشاه


مدیر امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه گفت: کمیته امداد به مسائل فرهنگی ساکنان مناطق ویژه اجتماعی و حاشیه نشین استان کرمانشاه نگاه ویژه دارد.

- کامیار جمشیدی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه"، با اشاره به اینکه حاشیه نشینی یکی از مشکلات اساسی است که سبب افزایش ناهنجاری های اجتماعی می شود، اظهار داشت: در دو سال اخیر 400 خانوار با جمعیتی بیش از یک هزار و 500 مددجو در مناطق حاشیه نشین استان شناسایی و از آموزش های پیشگیری از آسیب های اجتماعی بهره مند شدند.

مدیر امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه عنوان کرد: رویکرد کمیته امداد در توجه به مناطق ویژه اجتماعی تحکیم نهاد خانواده های مددجو در این مناطق و پیشگیری از شیوع آسیب در میان آنان است.

جمشیدی گفت: تمرکز بر فعالیت های غربالگری با رویکرد پیشگیری، ارائه مهارت های زندگی سالم، اجرای اردوهای تخصصی، ارائه مشاوره های فردی و گروهی، احصای آسیب ها و برگزاری دوره های آموزشی از برنامه ها و اقدامات کمیته امداد در راستای کاهش آسیب ها در مناطق ویژه اجتماعی استان به شمار می رود.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تا پایان شهریور کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه در راستای تمرکز و اجرای فعالیت های فرهنگی در مناطق حاشیه نشین و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه ویژه کمیته امداد به مسائل فرهنگی ساکنان مناطق حاشیه استان کرمانشاه

نگاه ویژه کمیته امداد به مسائل فرهنگی ساکنان مناطق حاشیه استان کرمانشاه