مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 آذر 1394 ساعت 01:412015-12-01سياسي

توصیه های آیت الله جنتی به زائران اربعین


آیت الله جنتی دبیر شورای نگهبان گفت: زائران اربعین حسینی می توانند با الگو قرار دادن سیره اخلاقی ائمه اطهارعلیهم السلام ضمن بهره مندی از فیوضات این سفر معنوی با دست پر و برآوردن حاجات از این سفر بازگردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم"، آیت الله جنتی دبیر شورای نگهبان در گفت وگو با رادیو اربعین ضمن قرائت بخش هایی از زیارتنامه اربعین امام حسین (ع) گفت: سلام بر شما زائرانی که سعادت این سفرمعنوی نصیبتان شده و با پای پیاده زائر امام حسین (ع) هستید، قدر خود را بدانید زیرا هر قدمی که برمی دارید، عبادت است.

دبیر شورای نگهبان به زائران، خادمان و عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) که توفیق حضور در این سفر پربرکت را دارند، توصیه کرد؛ ضمن قرائت زیارتنامه ها، ادعیه و اذکاری که برای این ایام توصیه شده، نماز اول وقت را ترک نکنند و با حضور قلب نماز بخوانند تا از فیوضات این سفر معنوی بهره مند شوند.

آیت الله جنتی افزود: کسانی که نیت حضور در این راهپیمایی با شکوه را داشته اند اما از این سفر جامانده اند در اجر زائرین شریک هستند واز زائرانی که توفیق زیارت بارگاه امام حسین(ع) نصیب آنان شده، خواست برای آرزومندان و مشتاقان این سفرمعنوی دعا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه های آیت الله جنتی به زائران اربعین

توصیه های آیت الله جنتی به زائران اربعین