مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 آذر 1394 ساعت 00:462015-12-01اقتصادي

کنترل توزیع و قیمت گذاری آبزیان در هرمزگان نیازمند ایجاد پایانه است


رییس گروه بهبود کیفیت فرآوری و توسعه بازار آبزیان شیلات هرمزگان، ایجاد پایانه آبزیان در مرکز استان را مهمترین گام برای نظارت دقیق بر توزیع و قیمت گذاری ماهی و میگو در هرمزگان دانست.

- حمید امانی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در بندرعباس"، اظهار داشت: با در نظر گرفتن حدود 8 کیلوگرم سرانه مصرف ماهی برای هر ایرانی، استان هرمزگان با عرضه بیش از 100هزار تن ماهی در سال بیشترین سهم را در تامین بازار ماهی کشور داراست.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت 62 کارخانه وابسته به صنعت شیلات در استان بیان داشت: از این تعداد 34 واحد فرآروی و بسته بندی آبزیان را انجام می دهند که از این 34 واحد، 11 واحد علاوه بر بسته بندی ماهی، در بخش بسته بندی میگو نیز فعالیت دارند.

رییس گروه بهبود کیفیت فرآوری و توسعه بازار آبزیان شیلات هرمزگان از فعالیت 8 کارخانه کنسرو ماهی در استان هرمزگان خبرداد و افزود: در بخش پودر ماهی نیز 18 کارخانه با فعالیت در این حوزه از خروج ارز برای واردات مواد اولیه غذای دام و طیور به کشور جلوگیری می کنند.

امانی در خصوص درخواست احداث واحدهای فرآوری آبزیان در استان به منظور توسعه و گسترش آن در هرمزگان گفت: از سرمایه گذاران بخش خصوصی که تمایل به تاسیس و راه اندازی واحدهای فرآوری آبزیان دارند استقبال می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنترل توزیع و قیمت گذاری آبزیان در هرمزگان نیازمند ایجاد پایانه است

کنترل توزیع و قیمت گذاری آبزیان در هرمزگان نیازمند ایجاد پایانه است