مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 آذر 1394 ساعت 00:352015-12-01سياسي

پیاده روی در مراسم اربعین نشانگر همبستگی اسلامی است


یک عضو مجمع نمایندگان روحانی مجلس با تأکید بر اینکه پیاده روی مردم در مراسم اربعین نشان دهنده همبستگی اسلامی در جهان اسلام است، گفت: با استفاده از این همبستگی می توان بسیاری از مشکلات جهان اسلام بخصوص مقابله با تفرقه و اختلاف را حل کرد.

- حجت الاسلام والمسلمین علیرضا سلیمی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه پیام اول پیاده روی اربعین اوج عشق و ارادت شیعیان، مسلمانان و حتی غیرمسلمانان به اهل بیت (ع) است، گفت: این اقیانوس جوشان نشان دهنده آن است که منبع لایزال اهل بیت عصمت و طهارت پیوسته در تاریخ نقش آفرینی می کنند.

وی افزود: امروز در دنیا هیچ قدرتی نمی تواند این موج انسانی را به راه اندازد و تنها قدرت اهل بیت است که همچون معجزه ای این حد از انسان ها را پیاده روانه کربلا کرده است.

به گفته سلیمی در شرایط پیچیده فعلی دنیا و علیرغم تبلیغات گسترده علیه شیعیان و ایجاد تفرقه در جهان اسلام راهپیمایی و پیاده روی مردم در مراسم اربعین نشان دهنده همبستگی اسلامی در جهان اسلام است.

این نماینده اصولگرای مجلس افزود: این راهپیمایی این پیام را به دنیا مخابره می کند که با انفجار و کشت و کشتار و لبه تیز شمشیر نمی توانند دل ها را تصرف کنند و مردم با معنویت، صداقت و پاکی از خشونت هایی که امروز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیاده روی در مراسم اربعین نشانگر همبستگی اسلامی است

پیاده روی در مراسم اربعین نشانگر همبستگی اسلامی است