مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 آذر 1394 ساعت 00:162015-12-01پزشكي

رییس شبکه بهداشت و درمان دشتستان خبر داد توزیع آب تصفیه شده در روستاهای دشتستان


رییس شبکه بهداشت و درمان دشتستان از توزیع آب تصفیه شده در روستاهای دشتستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از دشتستان، علیرضا حاجیونی شامگاه سه شنبه در نشست مسئولان دشتستان اظهار داشت: تامین سلامت مردم در مناطق شهری و روستایی امری لازم و ضروری است و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنیم.

وی افزود: در دشتستان اقدامات مهم و ارزشمندی برای بهبود وضعیت سلامت مردم انجام داده ایم و امیدوار هستیم به اهداف مورد نظر برسیم.

رییس شبکه بهداشت و درمان دشتستان خاطر نشان کرد: دسترسی به آب شرب بهداشتی از مهم ترین حقوق اولیه مردم است، به همین دلیل، مباحث آب در جلسات متعدد شورای سلامت در دستور کار قرار گرفته است.

حاجیونی تصریح کرد: با اشاره به آمار و شاخص های این حوزه از جمله میزان دسترسی خانوار روستایی به لوله کشی آب آشامیدنی و درصد مطلوب کلرسنجی های انجام شده در شهر و روستا، خواهان برنامه ریزی کوتاه مدت و دراز مدت برای رفع معضلات موجود در مبحث آب آشامیدنی سالم شد.

وی از توزیع آب تصفیه شده در روستاهای دشتستان خبر داد و ابراز داشت: پیشنهاد می کنیم به صورت پایلوت در یک روستا، آبرسانی آب شرب به وسیله توزیع بشکه های آب تصیفه به خانوارها انجام و پس از مدتی نتیجه آن بررسی و ارزیابی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس شبکه بهداشت و درمان دشتستان خبر داد توزیع آب تصفیه شده در روستاهای دشتستان

رییس شبکه بهداشت و درمان دشتستان خبر داد توزیع آب تصفیه شده در روستاهای دشتستان