مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 آذر 1394 ساعت 23:412015-12-01پزشكي

در رفسنجان صورت گرفت اهدای اعضای مرد 44 ساله رفسنجانی به بیماران نیازمند


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: اعضای بدن جلال امیری خراسانی به 3 بیمار نیازمند پیوند اعضا در رفسنجان اهدا شد.

- محمدرضا میرزابیگی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رفسنجان اظهار داشت: مرحوم جلال امیری خراسانی 29 آبان ماه امسال بر اثر تصادف در جاده سرچشمه ـ رفسنجان به شدت مجروح و برای درمان به بیمارستان علی بن ابیطالب(ع) منتقل شد.

وی بیان داشت: باوجود تلاش پزشکان، فرد حادثه دیده به کما رفت و مدت 10 روز در بخش آی سی یو نگهداری شد و سرانجام پزشکان مرگ مغزی وی را اعلام کردند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان افزود: تیم پزشکی امشب برای برداشتن اعضای این بیمار در محل حاضر شد تا این اعضا را برای پیوند به بیماران نیازمند آماده کنند.

وی با بیان اینکه دو کلیه و کبد این بیمار به بیماران نیازمند اهدا می شود، تصریح کرد: این پنجمین مورد اهدای عضو سال جاری در رفسنجان است.

میرزابیگی با قدردانی از خانواده این مرحوم خاطرنشان کرد: افرادی که عضوی از خانواده شان دچار مرگ مغزی می شود در این کار خیر و خداپسندانه شرکت کنند و با اهدای عضو عزیزانشان یک یا چند بیمار را از مرگ حتمی نجات دهند.

وی عنوان کرد: با رایزنی دانشگاه علوم پزشکی با شهرداری رفسنجان مقرر شد، قطعه ای در آرامستان با عنوان نام آوران برای بیمارانی که اعضایشان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در رفسنجان صورت گرفت اهدای اعضای مرد 44 ساله رفسنجانی به بیماران نیازمند

در رفسنجان صورت گرفت اهدای اعضای مرد 44 ساله رفسنجانی به بیماران نیازمند