مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 آذر 1394 ساعت 22:512015-12-01حوادث

70 درصد آتش سوزی شهرک صنعتی گرمسار مهار شده است/ارتفاع 35 متری زبانه های آتش


رییس آتش نشانی شهر گرمسار با اشاره به آخرین وضعیت عملیات مهار حریق در آتش سوزی یک واحد صنعتی در شهرک صنعتی گرمسار گفت: تا کنون 70 درصد از حریق مهار شده است.

- عباس قندالی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در گرمسار"، اظهار داشت: تلاش آتش نشانان برای مهار کامل آتش سوزی همچنان ادامه دارد.

وی افزود: این آتش سوزی بزرگ ترین آتش سوزی امسال در شهرستان گرمسار بوده است و تعداد زیادی از تیم های آتش نشانی را درگیر خاموش کردن آنش کرده است.

رییس آتش نشانی شهر گرمسار با اشاره به وسعت این آتش سوزی مهیب بیان کرد: ارتفاع زبانه های اتش در این حریق به 35 متر نیز رسید و ارتفاع آن به حدی بود که آتش سوزی از داخل شهر گرمسار نیز قابل مشاهده شد.

7 آتش نشان مصدوم شدند/2 آتش نشان مصدوم تحت درمان جدی رییس آتش نشانی شهر گرمسار با اشاره به تلاش زیاد آتش نشانان گرمساری برای مهار آتش گفت: در راستای عملیات اطفای حریق، متأسفانه هفت مأمور خدوم و وظیفه شناس آتش نشانی دچار مصدومیت شدند.

قندالی علت مصدومیت این آتش نشانان را مسمومیت ناشی از استنشاق مواد سمی در این واحد تولید روغن صنعتی عنوان و تصریح کرد: 2 نفر از این آتش نشانان نیز تحت درمان جدی تر قرار گرفته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم؛ آتش سوزی مهیبی ساعاتی پیش در شهرک صنعتی گرمسار رخ داد و آنش نشانان مشغول مهار آتش هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 درصد آتش سوزی شهرک صنعتی گرمسار مهار شده است/ارتفاع 35 متری زبانه های آتش

70 درصد آتش سوزی شهرک صنعتی گرمسار مهار شده است/ارتفاع 35 متری زبانه های آتش