مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 آذر 1394 ساعت 22:452015-12-01پزشكي

پیوند دست قطع شده کشاورز مازندرانی


دست قطع شده کشاورزی مازندران در بیمارستان امام خمینی (ره) ساری توسط استادیار دانشگاه علوم پزشکی مازندران پیوند داده شد و حال بیمار نیز مساعد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، یک کشاورز 42 ساله بهشهری که حین کار با دستگاه علف خوردکن دستش از ناحیه کتف قطع شده بود به بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان ساری انتقال داده شد که با تلاش پزشکان این بیمارستان دست قطع شده به بیمار پیوند داده شد.

سید مهران رضوی پور جراح و استادیار دانشگاه علوم پزشکی مازندران عصر امروز در جمع خبرنگاران در خصوص این جراحی سنگین و نتایج آن گفت: در این حادثه عضو فوقانی بیمار کاملا قطع و پزشک جراح در مرکز بهشهر به خوبی کارهای اولیه این بیمار را انجام داده بود و پس از آن به به بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان ساری منتقل شد.

وی با اعلام اینکه پیوند این عضو نیاز به یک کار تیمی منسجم داشت، افزود: در این مرکز درمانی، زمینه پیوند اعضا وجود داشت و با هفت ساعت کار مداوم بر روی این بیمار، پیوند انجام شد و در حال حاضر شرایط بیمار نیز مناسب است.

رضوی پور با اشاره به اینکه این پیوند از روز شنبه تاکنون انجام شده و در حال حاضر که سه روز از زمان پیوند گذشته دست بیمار کاملا زنده است، تصریح کرد: خون رسانی به عضو پیوندی مناسب بوده و بیمار هوشیاری کامل دارد و باید برای تکمیل درما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیوند دست قطع شده کشاورز مازندرانی

پیوند دست قطع شده کشاورز مازندرانی