مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 آذر 1394 ساعت 22:262015-12-01حوادث

شایع ترین جرایم سایبری کدامند؟


رییس پلیس فتا اصفهان با اشاره به پرونده های تشکیل شده در این پلیس طی هشت ماهه امسال، کلاهبرداری پیامکی را یکی از شایع ترین جرایم سایبری در استان عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگره اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ" سید مصطفی مرتضوی" در نشست تخصصی " جرائم رایانه ای و فناوری های امنیت اطلاعات از منظر قانون" که به همت اداره برآورد اجتماعی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان برگزار شد اظهار داشت:براساس قانون هر فعل یا ترک فعلی که از طریق یا به کمک سیستم های رایانه ای رخ دهند جرم رایانه ای قلمداد می شود.

این مقام انتظامی با بیان اینکه فضای گسترده مجازی همان طور که فرصت های خیلی خوب را برای ما ایجاد می کند آسیب های خاص خود را نیز دارد عنوان داشت: امروزه عدم آموزش و مهارت لازم در استفاده از فضای مجازی توسط کاربران باعث بروز آسیب هایی برای آنان شده که باید در زمینه استفاده صحیح از این فضا فرهنگ سازی لازم صورت بگیرد.

رییس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان اصفهان در خصوص عمده ترین جرائم و آسیب های شبکه های اجتماعی که در امنیت اجتماعی استان تاثیرگذار هستند تصریح کرد: از جمله تکنولوژی هایی که امروزه بسیاری از جوانان و نوجوانان و حتی کودکان در سطح استان اصفهان درگیر آن شده‏اند چت کردن در شبکه های اجتماعی موبایلی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شایع ترین جرایم سایبری کدامند؟

شایع ترین جرایم سایبری کدامند؟