مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 آذر 1394 ساعت 22:112015-12-01سياسي

فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد مهدی شهر نیازمند نظارت است


سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهدی شهر از برخورداری 5 درصد از مساجد این شهرستان از کانون فرهنگی هنری خبر داد و گفت: فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد مهدی شهر نیازمند نظارت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، محمد سهرابی در دیدار با مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان، اظهار داشت: مسجد در دین مبین اسلام از جایگاهی مهم و محوری برخوردار است.

وی با اشاره به نقش مساجد در دوران انقلاب و در طول هشت ساله دفاع مقدس، افزود: مساجد علاوه بر کارکردهای عبادی و عقیدتی، کارکردهای اجتماعی و فرهنگی زیادی دارد.

سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهدی شهر با بیان اینکه از طریق کانون های فرهنگی هنری می توان به بهره مندی بیشتر جامعه از فضای معنوی و فرهنگی مساجد کمک کرد، افزود: در حال حاضر در مساجد شهرستان مهدی شهر 16 کانون فرهنگی هنری فعال وجود دارد.

وی بر ضرورت معرفی کانون معین شهرستان مهدی شهر تأکید کرد و گفت: این نظارت باید به عهده اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قرار گیرد.

مسئول دبیرخانه نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان نیز در این نشست با اشاره به اینکه تهاجم فرهنگی از دیرباز و همواره یکی از دغدغه های مهم مقام معظم رهبری بوده است، گفت: در سال های اخیر با توجه به توسعه علم و فناوری های مخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد مهدی شهر نیازمند نظارت است

فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد مهدی شهر نیازمند نظارت است