مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 آذر 1394 ساعت 20:412015-12-01سياسي

معاون فرماندار اندیمشک خبر داد ایجاد 600 فرصت شغلی در سال جاری در اندیمشک


معاون فرماندار اندیمشک از ایجاد 600 فرصت شغلی از ابتدای سال جاری تاکنون در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از اندیمشک، امیرحمزه بزرگی امشب در نشست شورای اشتغال این شهرستان که در محل فرمانداری اندیمشک برگزار شد، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 600 فرصت شغلی در زمینه های مختلف در این شهرستان ایجاد شده است.

وی با بیان این تعهد شهرستان در سال جاری ایجاد 900 شغل است، افزود: این در حالی است که در سال گذشته تعهد شهرستان ایجاد یک هزار و 800 فرصت شغلی بود که با همکاری همه دستگاه های اجرایی این آمار در شهرستان محقق شد.

معاون فرماندار اندیمشک اضافه کرد: مسئولان باید از فرصت ها و ظرفیت هایی که در سطح منطقه مغفول مانده در جهت توسعه اقتصاد و اشتغال پایدار استفاده کنند.

بزرگی با تاکید بر رفع مشکلات سرمایه گذاران و فراهم آوردن زمینه رشد و توسعه اشتغال در شهرستان، تصریح کرد: با همدلی، وفاق جمعی و اولویت بندی استعدادهای شهرستان در بخش اشتغال می توان موجبات تقویت و رشد اشتغال پایدار را در شهرستان فراهم کرد.

وی آمار ثبت شده افراد بیکار را در موسسه های کاریابی این شهرستان 18 هزار و 64 نفر عنوان کرد و افزود: باید با هماهنگی بیشتری و رفع مشکلات بنگاه های اقتصادی و همچنین ترغیب و تشویق سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در سطح شهرستان در را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون فرماندار اندیمشک خبر داد ایجاد 600 فرصت شغلی در سال جاری در اندیمشک

معاون فرماندار اندیمشک خبر داد ایجاد 600 فرصت شغلی در سال جاری در اندیمشک