مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 آذر 1394 ساعت 19:312015-12-01سياسي

فرماندار نوشهر: نباید روی صندوق های رای جهت گیری مدیران مشاهده شود


فرماندار نوشهر با تاکید بر اینکه نباید بر روی صندوق های رای جهت گیری مدیران مشاهده شود، گفت: باید بی طرفانه و به طور مساوی به تمامی کاندیداها نگاه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از شهرستان نوشهر، علی شادمان امشب در جلسه هماهنگی انتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی با اعضای ستاد برگزاری انتخابات فرمانداری نوشهر که در محل این فرمانداری این شهرستان برگزار شد با اشاره به اینکه ستاد انتخابات وظیفه سنگینی برعهده دارد، اظهار کرد: سرعت و دقت در تمامی مراحل انتخابات باید به عنوان یک اصل وظیفه مندی مورد توجه قرار گیرد.

شادمان افزود: کوچک ترین شائبه ای که نشأت گرفته از وابستگی به کاندیدایی باشد اصلا قابل پذیرش نیست و قطعا در این باره با جدیت برخورد می شود.

وی با تاکید بر اینکه مدیران از رفتن به مراسم کاندیداها خودداری کنند، تصریح کرد: مدیران امانت دار هستند و باید این موضوع را کردار و رفتار خویش بروز دهند.

فرماندار نوشهر تصریح کرد: نباید بر روی صندوق های رای جهت گیری مدیران مشاهده شود بلکه باید بی طرفانه و به طور مساوی به تمامی کاندیداها نگاه شود.

شادمان با بیان اینکه انتخابات از جلوه های روشن و درخشان حضور مردم در عرصه تعیین سرنوشت شان است، اظهار کرد: بیش از سه دهه و نیم از انقلاب گذشته و ما همچنان به دموکراسی و مردم سالاری دینی پایبند هستیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار نوشهر: نباید روی صندوق های رای جهت گیری مدیران مشاهده شود

فرماندار نوشهر: نباید روی صندوق های رای جهت گیری مدیران مشاهده شود