مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 آذر 1394 ساعت 19:162015-12-01سياسي

روزانه بیش از 15 هزار نفر از زائران اربعین وارد اندیمشک می شوند


رییس سازمان تبلیغات اسلامی اندیمشک گفت: با همکاری بخش های مختلف شهری، اندیمشک به صورت کامل آماده پذیرایی از زائران اربعین در هنگام بازگشت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، برخورداری و بهره مندی از شبکه ریلی و جاده ای برون شهری و وضعیت خاص و منحصر به فرد اندیمشک در اتصال سه استان خوزستان و لرستان و ایلام بر اهمیت و جایگاه این شهرستان در انتقال زائرین اربعین حسینی بیش از گذشته افزوده است.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی اندیمشک در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در اندیمشک، اظهار داشت: با همکاری بخش های مختلف شهری، اندیمشک به صورت کامل آماده پذیرایی از زائرین اربعین است.

حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد حسینوند بیان کرد: روزانه بیش از 5 هزار زائر اربعین با پیش بینی خدمات و ملزومات مورد نیاز خود در محل های اسکان شهرستان، مستقر و پس از آن به عتبات عالیات اعزام می شوند.

وی گفت: توجه به گرامی داشت مناسب ایام سوگواری اربعین امری مهم و ضروری در نکوداشت فرهنگ آیینی و اعتقادی ما است که نیازمند توجه و برسی و تحقق بهتر از گذشته برنامه های فرهنگی و ارزشی در جامعه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم"، با توجه به این مقوله و با هدف شرکت در مراسم اربعین حسینی روزانه بیش از 15 هزار نفر وارد اندیمشک می شود تا از طریق محورهای ارتباطی این شهرستان به مرزهای بین المللی کشور و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزانه بیش از 15 هزار نفر از زائران اربعین وارد اندیمشک می شوند

روزانه بیش از 15 هزار نفر از زائران اربعین وارد اندیمشک می شوند