مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 آذر 1394 ساعت 18:512015-12-01اقتصادي

دبیرکل اتاق بازرگانی اردبیل: رتبه 118 بازار کسب و کار برازنده کشورمان نیست


دبیرکل اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان اردبیل گفت: کسب جایگاه 118 در دنیا برای کشورمان در بهبود فضای کسب و کار اصلاً شایسته و برازنده کشورمان نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از اردبیل، حسین وثوقی ایرانی عصر امروز و در آستانه هفته پژوهش و برگزاری نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فن بازار در اتاق بازرگانی اردبیل اظهار کرد: ما باید فضای کسب و کارمان را با نگاه واقع بینانه به توسعه یافتگی این حوزه و گسترش علوم و فناوری های جدید توسعه بدهیم و زمینه ایجاد اشتغال مناسب برای بیکاران را فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه برگزاری این نشست مشترک رسانه ای قطعاً هم به توسعه صنعت و فناوری های جدید در حوزه تجاری و صنعتی کمک کرده و هم زمینه رونق فعالیت پارک علم و فناوری را فراهم می آورد، تصریح کرد: ما امروز در کشور و استان اردبیل با شرایط ویژه ای از نظر اقتصادی روبه رو هستیم به طوریکه بی سابقه ترین رکود اقتصادی در تاریخ این کشور رقم خورده و این رکود به افزایش مشکلات بیکاری و افزایش مشکلات در حوزه اشتغال و تکمیل پروژه های نیمه تمام منجر شده است.

دبیرکل اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان اردبیل تبیین کرد: امروز دولت تدبیر و امید با بدهی به پیمانکاران، کاهش قیمت نفت، بالا بودن اعتبارات جاری در بودجه سالانه، وضعیت رکود حاکم بر اقتصاد، تعط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیرکل اتاق بازرگانی اردبیل: رتبه 118 بازار کسب و کار برازنده کشورمان نیست

دبیرکل اتاق بازرگانی اردبیل: رتبه 118 بازار کسب و کار برازنده کشورمان نیست