مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 آذر 1394 ساعت 17:462015-12-01سياسي

مدیران همدان در برابر واگذاری پروژه های نیمه تمام مقاومت می کنند


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی همدان واگذاری پروژه های نیمه تمام همدان به بخش خصوصی را جراحی سنگینی دانست و گفت: مدیران همدان در برابر واگذاری پروژه های نیمه تمام مقاومت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، شهرام طهماسبی بعدازظهر امروز در جلسه پیگیری طرح های لایحه بودجه 95 اظهار داشت: لایحه بودجه سال 95 کشور مراحل پایانی خود را دنبال می کند و اگر مدیران استان تا این مقطع کار اساسی و اصولی نکرده باشند کار سختی برای اعمال نظر در بودجه سال آینده دارند.

وی با اشاره به اینکه لایحه بودجه سال 95 15 آذرماه به مجلس تقدیم می شود، گفت: زمان زیادی تا تقدیم لایحه به مجلس باقی نمانده و باید رایزنی های بسیاری صورت گیرد تا درخواست های همدان در لایجه بودجه گنجانده شود.

طهماسبی با بیان اینکه بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد، تبصره ها و پیوست های مبتنی بر بخشنامه است، عنوان کرد: پروژه های با پیشرفت فیزیکی بالا اولویت بندی می شوند تا در اولویت تخصیص اعتبار قرار گرفته و در سال 95 به اتمام برسند.

وی با اشاره به کمک به راه اندازی طرح های مشارکتی جدید با حضور مردم، بر جلوگیری از آغاز پروژه های عمرانی جدید تاکید کرد و گفت: زمان کمی برای تاثیرگذاری استان همدان در بودجه سال 95 باقی مانده ولی مدیران باید تلاش خود را به کار بندند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران همدان در برابر واگذاری پروژه های نیمه تمام مقاومت می کنند

مدیران همدان در برابر واگذاری پروژه های نیمه تمام مقاومت می کنند