مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 آذر 1394 ساعت 17:362015-12-01سياسي

رسانه ها فرهنگ خودباوری را در جامعه تبیین کنند


رییس سازمان بسیج رسانه استان زنجان با اشاره به جایگاه رسانه ها در فرهنگ سازی جامعه گفت: خودباوری یکی از شاخصه های جوامع موفق و پیشرو است که رسانه ها باید این فرهنگ را در جامعه تبیین کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاستان زنجان با اشاره به نقش رسانه ها در جهت دهی مسائل فرهنگی کشور اظهار داشت: وقتی دشمن برای تخریب فرهنگ جوامع اسلامی هر لحظه در حال جنب و جوش است نباید دست روی دست گذاشت.

وی با بیان اینکه وجود صدها شبکه ماهواره ای ضد ارزش های دینی تاییدی بر این مدعاست، خاطرنشان کرد: سست کردن بنیان خانواده ها و ایجاد یاس و نامیدی از اهداف پلید رسانه های بیگانه است.

رییس سازمان بسیج رسانه استان زنجان با اشاره به اینکه دشمن در پیشبرد اهداف خود از ابزارهای مدرن رسانه ای بهره می برد، یادآور شد: رسانه ها باید در خط مقدم این جنگ رسانه ای دشمن فضا را به دست آنها ندهند.

وی با بیان اینکه بیشتر مشکلات اقتصادی و اجتماعی از فرهنگی نشات می گیرد، افزود: همه موفقیت ها و شکست ها در هر حوزه ای از کانال فرهنگ عبور می کند.

رییس سازمان بسیج رسانه استان زنجان با اشاره به اینکه رسانه های ارزشی نقش اساسی در فرهنگ سازی جامعه دارند، گفت: سواد رسانه ای یکی از شاخص ترین مسائل فرهنگی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها فرهنگ خودباوری را در جامعه تبیین کنند

رسانه ها فرهنگ خودباوری را در جامعه تبیین کنند