مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 آذر 1394 ساعت 16:462015-12-01اجتماعي

بازارچه ویژه بانوان در شهرستان زنجان راه اندازی می شود


مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان از راه اندازی بازارچه ویژه بانوان در سطح شهرستان زنجان خبر داد و گفت: در حال حاضر طرح راه اندازی بازارچه ویژه بانوان با جانمایی 16 آلاچیق در محل پارک بانوان در دست انجام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، ماهرخ بلوری امروز در جلسه امور بانوان استان زنجان اظهار داشت: اجرای طرح راه اندازی بازارچه در سطح شهر زنجان نیز در حال پیگیری است که این طرح در شهرستان ابهر نیز اجرایی می شود.

وی با اشاره به احداث بازارچه ویژه بانوان در سطح شهر زنجان و در محل پارک بانوان تصریح کرد: توسط شهرداری زنجان برای اجرای این طرح در محل پارک بانوان، 16 آلاچیق شیشه ای پیش بینی شده است که 10 مورد آن جانمایی شده و شش مورد دیگر نیز به زودی راه اندازی می شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان ابراز کرد: در راستای ایجاد فضای کسب و کار برای بانوان استان زنجان با تشکیل کمیته تخصصی با حضور متولیان ایجاد سایت گلخانه ای بانوان تکلیف نهادیی پروژه احداث این سایت مشخص می شود.

وی با بیان اینکه با مهیا شدن شرایط صدور مجوز برای حفر یک چاه جدید، آب مورد نیاز سایت گلخانه ای تأمین می شود، خاطرنشان کرد: اداره کل جهادکشاورزی و شرکت آب منطقه ای هماهنگیهای لازم برای صدور مجور حفر چاه جدید را برای اصلاح پروانه چاههای موجود در مرکز تحقیق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازارچه ویژه بانوان در شهرستان زنجان راه اندازی می شود

بازارچه ویژه بانوان در شهرستان زنجان راه اندازی می شود